//KISSES
The King.


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
MENJUAL PERFUME YANG MURAH-MURAH SAHAJA! BOLEH TERUS MASSAGE KE 0139119867 JIKA BERMINAT. TERIMA KASIH!

. The Talks .
NO HARSH WORS

The People.


The Helps.
Template by Aisyah Fatimah .
search things from mr&mrs google .
others....
**************
"REVIEW 1WHP"
7:12 AM | 2 comments
Assalamualaikum,




Malam ni gua terbuka hati nak update yang betul-betul. maaf berbahasa "gua-lu" kerana gua rasa itu mampu mendekatkan kita bersama-sama. ehem, sebelum gua teruskan, gua berbesar hati nak berkongsi cerita sodih kerana pada tarikh 20-3-2014, gua bakal jejak ke sekolah untuk mengambil keputusan SPM gua. insyaAllah result yang gua dapat akan mampu membanggakan ibubapa gua walaupun tak seberapa, tapi rancangan Allah melebihi segalanya. jadi sama-sama berdoa untuk kejayaan gua serta budak-budak gua yang lain. tidak lupa juga kepada MH370. semoga kamu balik dalam keadaan baik sayang :)

Tentang 1WHP.


Gua percaya, ramai yang tak percaya akan benda ni kerana mana mungkin dengan melabor RM55 kita akan dapat untung beratus-ratus hinggakan ke ribu-ribu? haha, gua mampu gelak jelah. mana taknya, kalau dah tertulis rezeki kita, memang akan jadi kita punya. dan atas usaha-usaha kita. kalau malas, tak kemana. sini saya jelaskan dan buktikan ramai dah berjaya..









dan ramai yang tanya..
"eh benda ni halal ke? kau dah dapat lulus? tak percayalah kalau halal"
mari gua kelarkan soalan macam tu..



Gua nak ubahkan jugak cara hidup gua, yelahkan ke arah yang menyenangkan, apatahlagi terasa dekat nak masuk ke unibersiti dan lain-lain. sekurang-kurangnya ada duit back-up gua. Alhamdulillah sekarang gua lebih senang, jadi, gua nak share-share kan kesenangan gua bersama-sama lu. tak salah membantu orang lain jugak kan?





jadi macam mana? tertarik? boleh pm gua laju-laju di wechat gua (0139119867) ataupun terus mesej (0139119867). maaflah kalau gua berkata begini tetapi sesiapa yang melepaskan peluang ini memang teramat rugi. INGAT!


Semoga Allah memberi kesenangan kepada kita semua, Amin