//KISSES
The King.


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
MENJUAL PERFUME YANG MURAH-MURAH SAHAJA! BOLEH TERUS MASSAGE KE 0139119867 JIKA BERMINAT. TERIMA KASIH!

. The Talks .
NO HARSH WORS

The People.


The Helps.
Template by Aisyah Fatimah .
search things from mr&mrs google .
others....
**************
Sekian lama..
12:09 AM | 0 comments
Bismillah..















Setelah sekian lama.....















Gua......




















Ehem gua cuma nak update yang gua dah sampai U. tapi baru sem 2. Gua belajar kat UiTM Jasin ni. actually, tempat gua terpencil sikit. So, line macam ciput dan semua cipu-ciput.

Mane yang tak kenal Jasin tu, meh sini gua kenalkan. Kawasan dia terpencil dan sangat terpencil. Gua bukan main nak keluar tu susah tapi move on jelahkan? Kita duduk tempat orang, So baik buruk, kita kena lah terima walaupun banyak kekurangan.

Nak dijadikan cerita harini, gua amek kos ladang. I mean pengurusan perladangan. "eleh, budak ladang je pun". Ehem takpe, gua dah terima banyak reaction cegituu. Budak ladang taklah seteruk dan tak sesenang dibayangkan. Kalau try sendiri baru tahulah rasa dia macam mana. Gua setakat ni masih hidup, alhamdulillah.

Dia punyaa subjek taklah senang dan tak susah. Seriously, time mula-mula masuk kan.. semua taknak, Semua nak balik sebab sini tak best. Takde keropok lekor! eh? Haha. Tapi bila dah jumpa geng, makan sama-sama, minum segelas, bercakap lebat dan lain-lain, terasa keseronokkan dia lain macam. Haa.. Start daripada tulah gua pikir yang tak semua benda kita nak, kita dapat. Adakalanyaa dapat yang lain, tapi mane tahu hujungnya semacam yang kita nak? Kan.. Think positive okay jahh.

Dah takpayah nak bebace panjang-panjang. Gua pun bukan rajin sangat. Ehem. Semoga jumpa lagi!

Older Post | ►